Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Желан А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Желан А. 
Ознайомлення майбутніх вчителів початкових класів з ідеями В. О. Сухомлинського під час навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / А. Желан // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(2). - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(2)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.739 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Желан А. 
Знайомство майбутніх учителів початкових класів з ідеями А. С. Макаренка під час навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / А. Желан // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 11. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_11_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Желан А. В. 
Становлення та розвиток професійної музичної освіти в Херсонській губернії (II половина XIX – початок XX століття) [Електронний ресурс] / А. В. Желан // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 69(1). - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(1)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.131 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Желан А. 
Ознайомлення майбутніх учителів початкової школи з технологією ТРВЗ [Електронний ресурс] / А. Желан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 259-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 803.421 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Желан А. В. 
Ознайомлення майбутніх учителів з ідеями Ф.В. Фребеля під час навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / А. В. Желан // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_6
Досліджено теоретико-практичну спадщину Ф. В. Фребеля та її пріоритетність для процесу гуманізації та гуманітаризації освіти на сучасному етапі. Розглянуто основні положення педагогічної теорії Ф. В. Фребеля з позицій можливостей ознайомлення з ними майбутніх учителів дошкільних навчальних закладів, учителів початкових класів під час навчання у ВНЗ. Исследовано теоретико-практическое наследие Ф. В. Фребеля и его приоритетность для процесса гуманизации и гуманитаризации образования на современном этапе. Рассмотрены основные положения педагогической теории Ф. В. Фребеля с позиций возможностей ознакомления с ними будущих учителей дошкольных учебных заведений, преподавателей начальных классов во время обучения в ВУЗ.A theoretical and practical inheritance ofF.V.Froebeland his priority for the process of humanizing and humanization of education is investigated.Describes the main provisions of educational theory from the standpoint of opportunities F.V.Froebel examine them for future teachers of pre-school education, primary school teachers while studying at university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.781 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Желан А. В. 
Інтеграція педагогічної університетської освіти України до загальноєвропейського освітнього простору [Електронний ресурс] / А. В. Желан // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 229-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_38
Системні дослідження університетської педагогічної освіти доводять, що головною перевагою багаторівневої системи є те, що вона не веде до одноманітного рівня теоретичного і практичного навчання, а спрямована на оперативне задоволення потреб системи освіти й особистісної спрямованості студентів. Наголошено, що важливою для сучасного етапу розвитку системи педагогічної освіти є тенденція відносного зменшення кількості годин педагогічної практики та зміщення акценту на оволодіння студентами методикою використання психолого-педагогічних і предметних знань. З’ясовано, що необхідне упровадження інноваційних форм і методів проведення педагогічної практики студентів, які сприяли б саморозвитку, самоосвіті і самовихованню майбутніх учителів. Доведено, що кейс-технології мають величезний освітній потенціал для нової ефективної підготовки педагогічних кадрів і можуть бути результативно використані в процесі педагогічної практики. Системные исследования университетского педагогического образования доказывают, что главным преимуществом многоуровневой системы является то, что она не ведет к монотонному уровню теоретического и практического обучения. Она направлена на оперативное удовлетворение потребностей системы образования и личностной направленности студентов. Отмечено, что важным для современного этапа развития системы педагогического образования является тенденция относительного уменьшения количества часов педагогической практики и смещение акцента на овладение студентами методикой использования психолого-педагогических и предметных знаний. Подчеркнуто, что необходимо внедрение инновационных форм и методов проведения педагогической практики студентов, которые способствовали бы саморазвитию, самообразованию и самовоспитанию будущих учителей. Доказано, что кейс-технологии имеют огромный образовательный потенциал для новой эффективной подготовки педагогических кадров и могут быть результативно использованы в процессе педагогической практики. It is argued, that systematic research of university pedagogical education prove, that the main advantage of multilevel system is not leading to monotonous level of theoretical and practical learning, but aiming at prompt satisfying the needs of education system and students’ personal inclinations. It is stressed, that an important trend of the current stage of pedagogical education system development is relative reduction of the number of hours of teaching practice and shifting the focus towards students’ mastering the methods of using psychological-pedagogical and subject knowledge.
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.531 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Желан А. В. 
Формування в молодших школярів мотивів учіння засобами технології ТРВЗ [Електронний ресурс] / А. В. Желан, Ю. О. Єфремова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(3). - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_75(3)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Желан А. В. 
Етапи розвитку музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ [Електронний ресурс] / А. В. Желан // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 73(2). - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_73(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.359 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Желан А. В. 
Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / А. В. Желан // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 4. - С. 186-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2015_4_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.693 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Желан А. В. 
Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності на засадах гуманізму [Електронний ресурс] / А. В. Желан // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1.43. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2013_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.046 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Желан А. В. 
Формування культури поведінки дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. В. Желан // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1.45. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2014_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.836 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Желан А. В. 
Толерантні стосунки між вихователем і вихованцем [Електронний ресурс] / А. В. Желан // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1.47. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2014_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.924 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Желан А. 
Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів [Електронний ресурс] / А. Желан, Ю. Єфремова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського